top of page

POLITYKA PRYWATNOÅšCI I COOKIES

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejsza Polityka PrywatnoÅ›ci okreÅ›la zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za poÅ›rednictwem Serwisu, dziaÅ‚ajÄ…cego pod adresem: www.rrlegal.pl (zwanego dalej: „Serwisem”).

  2. WÅ‚aÅ›cicielem Serwisu jest Robert Rodak, prowadzÄ…cy dziaÅ‚alność gospodarczÄ… pod firmÄ…: Adwokat Robert Rodak Kancelaria Adwokacka, ul. Ornecka 140, 03-018 Warszawa, NIP: 5242763980, REGON: 146945760, adres e-mail: kancelaria@rrlegal.pl (zwany dalej: „KancelariÄ…”).

​

II. ZASADY OGÓLNE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

  1. Serwis umożliwia osobom odwiedzajÄ…cym (zwanym dalej: „Użytkownikami”) skontaktowanie siÄ™ z KancelariÄ… za poÅ›rednictwem formularza kontaktowego (zwanego dalej: „Formularzem”).

  2. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników za poÅ›rednictwem Formularza jest Kancelaria.

  3. Dane osobowe Użytkowników sÄ… przetwarzane przez KancelariÄ™ zgodnie RozporzÄ…dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: „RODO”).

  4. Kancelaria stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.

  5. Użytkownicy podajÄ… swoje dane osobowe oraz wyrażajÄ… zgodÄ™ na ich przetwarzanie w sposób dobrowolny. Podanie danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym ani umownym, lecz jest warunkiem koniecznym do skutecznego przesÅ‚ania Formularza do Kancelarii.

  6. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych podanych przez Użytkownika może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpÅ‚ywa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  7. W przypadku osoby, która nie ukoÅ„czyÅ‚a 16 roku życia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych musi zostać zÅ‚ożona przez osobÄ™ sprawujÄ…cÄ… nad niÄ… wÅ‚adzÄ™ rodzicielskÄ… lub opiekÄ™.

  8. Dane osobowe Użytkowników mogÄ… zostać udostÄ™pnione podmiotom przetwarzajÄ…cym dane osobowe na zlecenie Kancelarii w czasie rzeczywistym, a także instytucjom i organom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa np. policja, sÄ…d, prokuratura.

  9. Osobie, której dane osobowe dotyczÄ…, przysÅ‚ugujÄ… nastÄ™pujÄ…ce prawa:
    a. prawo dostępu do jej danych oraz otrzymania ich kopii, zgodnie z art. 15 RODO;
    b. prawo sprostowania jej danych, zgodnie z art. 16 RODO;
    c. prawo usuniÄ™cia jej danych („prawo do bycia zapomnianym”), zgodnie z art. 17 RODO;
    d. prawo ograniczenia jej danych, zgodnie z art. 18 RODO;
    e. prawo przeniesienia jej danych, zgodnie z art. 20 RODO.
    W celu skorzystania z ww. praw, należy skontaktować siÄ™ z KancelariÄ… pod adresem do dorÄ™czeÅ„ lub adresem e-mail, wskazanym w Postanowieniach wstÄ™pnych niniejszej Polityki PrywatnoÅ›ci. Użytkownik może również wysÅ‚ać do Kancelarii stosowne żądanie za poÅ›rednictwem Formularza.

  10. Użytkownik ma również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa UrzÄ™du Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeÅ›li sÄ…dzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza RODO.

 

III. FORMULARZ KONTAKTOWY

  1. Skontaktowanie się z Kancelarią za pośrednictwem Formularza wymaga wskazania przez Użytkownika następujących danych osobowych:
    a) imienia i nazwiska,
    b) adresu e-mail.

  2. W szczegóÅ‚owej części Formularza Użytkownik formuÅ‚uje wiadomość / pytanie do Kancelarii w sposób możliwie precyzyjny i zwiÄ™zÅ‚y, z zapewnieniem anonimizacji przekazywanych danych.

  3. WypeÅ‚nienie Formularza ma na celu przekazanie Kancelarii podstawowych informacji dotyczÄ…cych sprawy, w celu uzyskania porady prawnej. WypeÅ‚nienie i przesÅ‚anie Formularza jest dobrowolne i niezobowiÄ…zujÄ…ce, w szczególnoÅ›ci sam fakt wypeÅ‚nienia i przesÅ‚ania Formularza nie rodzi po stronie Użytkownika ani Kancelarii żadnych zobowiÄ…zaÅ„ finansowych, lub zobowiÄ…zaÅ„ innego rodzaju. Warunki uzyskania porady prawnej dotyczÄ…cej sprawy ustalane sÄ… bezpoÅ›rednio z KancelariÄ….

  4. Kancelaria przetwarza dane osobowe podane przez Użytkowników wyÅ‚Ä…cznie w celu skontaktowania siÄ™ z Użytkownikiem w opisanej sprawie oraz udzielenia odpowiedzi na otrzymanÄ… wiadomość, po uzyskaniu uprzedniej zgody Użytkownika.

  5. Dane osobowe Użytkowników sÄ… przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w zwiÄ…zku z udzieleniem przez Użytkownika zgody na takie przetwarzanie.

  6. Dane osobowe Użytkowników bÄ™dÄ… przetwarzane do czasu ustania celu ich przetwarzania lub do czasu wycofania zgody przez Użytkownika.

 

IV. PLIKI COOKIES

  1. W Serwisie wykorzystuje siÄ™ mechanizm plików cookies / ciasteczek (zwanych dalej: „Cookies”).

  2. Cookies sÄ… plikami tekstowymi, które przechowywane sÄ… w elektronicznym urzÄ…dzeniu koÅ„cowym (zwanym dalej: „UrzÄ…dzeniem”) Użytkownika Serwisu.

  3. Pliki Cookies zawierajÄ…, w szczególnoÅ›ci, adres IP przypisany do komputera Użytkownika lub zewnÄ™trzny adres IP dostawcy Internetu, nazwÄ™ domeny, rodzaj przeglÄ…darki, czas dostÄ™pu, typ systemu operacyjnego.

  4. Stosowane przez KancelariÄ™ pliki Cookies sÄ… bezpieczne dla UrzÄ…dzenia Użytkownika. Pliki te pozwalajÄ… dostosować Serwis indywidualnie do wymagaÅ„ Użytkownika. W szczególnoÅ›ci tÄ… drogÄ… nie jest możliwe przedostanie siÄ™ do UrzÄ…dzeÅ„ Użytkowników wirusów lub innego niewÅ‚aÅ›ciwego oprogramowania.

  5. Kancelaria wykorzystuje nastÄ™pujÄ…ce typy plików Cookies:
    a. Cookies wewnÄ™trzne – pliki zamieszczane i odczytywane z UrzÄ…dzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu;
    b. Cookies zewnÄ™trzne – pliki zamieszczane i odczytywane z UrzÄ…dzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne serwisów internetowych partnerów, usÅ‚ugodawców lub usÅ‚ugobiorców Kancelarii (zwanych dalej: „Serwisami zewnÄ™trznymi„);
    c. Cookies sesyjne – pliki zamieszczane i odczytywane z UrzÄ…dzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnÄ™trzne podczas jednej sesji danego UrzÄ…dzenia. Po zakoÅ„czeniu sesji pliki sÄ… usuwane z UrzÄ…dzenia Użytkownika;
    d. Cookies trwaÅ‚e – pliki zamieszczane i odczytywane z UrzÄ…dzenia Użytkownika przez Serwis lub Serwisy zewnÄ™trzne do momentu ich rÄ™cznego usuniÄ™cia. Pliki nie sÄ… usuwane automatycznie po zakoÅ„czeniu sesji UrzÄ…dzenia chyba że konfiguracja UrzÄ…dzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookies po zakoÅ„czeniu sesji UrzÄ…dzenia.

  6. Kancelaria wspóÅ‚pracuje z nastÄ™pujÄ…cymi Serwisami zewnÄ™trznymi, które mogÄ… zamieszczać pliki Cookies na UrzÄ…dzeniach Użytkownika:
    a. Google Analytics,
    b. LinkedIn,
    c. Facebook,
    d. Google Ads,
    e. Wix.com.

  7. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za bezpieczeÅ„stwo plików Cookies pochodzÄ…cych z Serwisów zewnÄ™trznych.

  8. Kancelaria ma prawo wykorzystania plików Cookies w nastÄ™pujÄ…cych celach:
    a. Usprawnienie i uÅ‚atwienie dostÄ™pu do Serwisu – Kancelaria może przechowywać w plikach Cookies informacje o preferencjach i ustawieniach Użytkownika dotyczÄ…cych Serwisu, aby usprawnić, polepszyć i przyÅ›pieszyć Å›wiadczenie usÅ‚ug w ramach Serwisu;
    b. Dane statystyczne – Kancelaria oraz Serwisy zewnÄ™trzne wykorzystujÄ… pliki Cookies do zbierania i przetwarzania danych statystycznych dotyczÄ…cych Serwisu, takich jak np. statystyki odwiedzin, statystyki UrzÄ…dzeÅ„ Użytkowników czy statystyki zachowaÅ„ Użytkowników. Dane te zbierane sÄ… w celu analizy i ulepszania Serwisu.

  9. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyÅ‚Ä…czenia dostÄ™pu do plików Cookies na swoim UrzÄ…dzeniu. Zmiany ustawieÅ„, o których mowa powyżej, Użytkownik może dokonać za pomocÄ… ustawieÅ„ przeglÄ…darki internetowej.

  10. Ograniczenie stosowania plików Cookies może wpÅ‚ynąć na niektóre funkcjonalnoÅ›ci dostÄ™pne na stronie internetowej Serwisu.

  11. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystajÄ…c z funkcji dostÄ™pnych w przeglÄ…darce internetowej, której używa.

 

V. ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOÅšCI

  1. Kancelaria zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w każdym czasie.

  2. Zmiany wchodzą w życie z chwilą opublikowania ich w Serwisie.

bottom of page